Sunday, November 7, 2010

perjalananku...


Jalan-jalan kulim

*welkam to tree top walk sungai sedim kulim..finally smpai gak aku kat cni..t'ingin sngt nk p cni..thanx azma n piqah sbb snggup bwk aku dtg cni..p'jalanan kite b'liku2 mse otw nk dtg cni yea..

*ceh koya jek kpnon2 bwu lpas jln kat tree top walk lar kn..pdhal posing jek lbey..xp pon sbb ekceli ujan..xnmpk b'sweater sgale..helmet gnti kn payung..hahakk

*ni lar azma driver yg bwk aku ke cni..huhukk


*ni lar top walk yg aku nk naek sbnrnye tpi di sebabknb cuace xm'izinkn ak xnaek..hujan woo..lebat plak..

*so di sebabkn xdpt naek kami b'gambar jek lar bwat kenang kenangan..

*dpt b'gambar dpn top walk ni pon jdi ler..kurang2 aku smpai gak cni kn..korunk ade?hahak..


*taw x t'ingin sngt nk mndi kat air trjun ni..geram jek tngok org tngah men air mse smpai situ..tpi p xmndi pon sbb xrancang pon nk p cni so xbwk bju ler..lg pon ujan xdpt lar nk mndi..


*antare aktiviti yg di tawarkn dicni..bes kn..t'ingin sngt nk nek..


*cantikkn air sungai dye..


*jambatan yg kteorg nek smpai2 jek kat situ...

No comments: